Kızlaar çok heyecanlıyım bi o kadarda korkuyorum 39 haftalık hamileyim bugün kontrolde 4 cm acılmam oldu sancımda cıktı nts de hissediyorum da doktor yatırırım seni ama akşama kadar sıkılırsın dedi git 3 de gel tekrar muane yapar yatırırım seni muhtemelen gece doğurursun dedi bebek kanalada girmiş geldim eve bi duş aldım bekliyorum arada sancım oluyor geciyor dua edin bana ne olur sağlıklı sehatlı kucagıma almak nasip olsun hayal gibi geliyor bana inanamıyorum 🙈🙈