Ruyaaa Nilton benim skntili bir gebelikti 1 aynst ile yasadm desem yalan olmqz hep bagliydi yanima baska insanlarda vardi sanciyla doguma gelmisti ve nstde 90 100lerde syrediyordu :) yani evet goruluyor :)
Buse62 Nilton benimde öyle hiç çıkmıyor sancım nst de bugün 38 inci haftama girdim Bi arkadaşım şey dedi ama benimde hiç sancım olmadı dedi bi anda suyum geldi dedi hastaneye gitmiş hemen 2 saatin içinde de dogurmuş
Deletedmom411 Nilton bebeğin kafası aşağıda doğum pozisyonundaysa 1 gecede de sancı/su gelir . Dr unun görüşü önemli aslında
Nilton Deletedmom411 bebek doğum pozisyonunda şu an. Sabırla beklemek gerek o halde ☺️ Teşekkür ediyorum bilgilendirme için 🙏🏻
Zhratycu Nilton cnm biz 34+4 olduk ama kilomuz dusuk. O yuzden bekleyebildihumiz kadar beklicrz 2670 olmus bu gun.
Nilton Meftunbade daha haftan da çok erken canım. Son an’a kadar Beklemek en güzeli, Allah hayırlı doğumlar nasip etsin 🥰
guzelll Ben de Pazartesi günü gittiğim de nst de sancı çıktı doktor açılma var mı diye baktı yoktu ama rahim yumuşamış dedi 37 haftadayım
guzelll Ben de Pazartesi günü gittiğim de nst de sancı çıktı doktor açılma var mı diye baktı yoktu ama rahim yumuşamış dedi 37 haftadayım