Zehramomm Busratm ebe niye öyle dedi o zaman gerçekten sinir oldum şuan açıklığa baktı ölüyodum acıdan
Zhrnz Zehramomm kendinizi kasinca gercekten cok agriyor heleki.dogum.aninda.muayne daha cok oluyo.kasmamaya calisin kendinizi
Zehramomm Zhrnz katı canlı olmama rağmen aşırı yandı canım kasmasam da bırak diye ağladım o kadar kötüydü
Gmzpkr Serotonin Hissetmiyorum canım sıkıntıda orda zaten😁 yarın tekrar gidicem kontrole açıklık yoksa sancı varsa haftaya suni almadan sezeryan isticem 😞
Anne6161amine Gmzpkr 12 saat süni sancı aldıktan sonra dayanamadm artık sezeryana giş yaptm iyikide sezeryan oldum