Zehramomm Haftalığız gece ağrıya uyandım ara ara sancıların var dedi doktor nst den anlayan bar mı? https://imgyukle.com/i/ndxKPR
Nry_shn Zehramomm açılman var mi ? Sancılarını takip et düzenli gelirse doktorunla irtibata geç canım mümkün olduğunca istirahat et
Anne6161amine Zehramomm nst de sancı görünmüyor canım bndede tam tersi olmuştu nst de sancılarm en yüksek 100 çıkıyordu ama ben kesinlikle hissetmiyodm ve açılmamda yoktu o şeklde 39.+5 e kadar durdum
Arzu0101 Zehramomm yok canım nst de sancin çıkmamış ebe biraz abartmış ama sen yine de çok hareketli olma
Zehramomm Anne6161amine anlamadım canım ama ebe yat kalkma falan dedi biraz abarttı gibime geldi millet 2 cm açıklıkla 2 ay geziyo
Anne6161amine Gmzpkr 12 saat süni sancı aldıktan sonra dayanamadm artık sezeryana giş yaptm iyikide sezeryan oldum
Gmzpkr Zehramomm sancın çok az çıkmış canım korkulucak derecede değil benm 4 5 haftadır sancılarım düzenli olarak 100 lerde geziyor 😞 senin 20 lerde gördüğüm kadarıyla
Zhrnz Zehramomm nst de hic sanci gorunmuyo tuhaf ebe neden ole solemiski bendede tam.tersi sancim cok ama nst de cikmiyo hatta ikincimde doguma girdim sancidan oluyorum dogumum gerceklescek.nst de 30 40 larda 😞
Zehramomm Busratm ebe niye öyle dedi o zaman gerçekten sinir oldum şuan açıklığa baktı ölüyodum acıdan