Esarikay kumsalasel_1034 açlık iyi de tokluk biraz yüksek gibi canım. 120 altı normal kabul ediliyor 2. Saatte
kumsalasel_1034 Esarikay çok dengesiz değerlerim bugün de 110 çıktı tokluk yediğim besinlerden kaynaklanıyor sanırım
Mrvblg_ Poncikveannesi yüksek mi çıkıyor sürekli ? Bende de var gebelik şekeri çok zor Allah yardımcımız olsun
Poncikveannesi Mrvblg_ insülin ve diyetle sınıra indirebiliyorum 36+3 Allah ın izniyle bi doğursam da kurtulsam bu şekerden diyorum Rabb im hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin hepimize 🙏🙏