Bana endokrin doktoru hamileler tokluk şekerini 1.saat de ölçer dedi ben ilk lokmayı ağzıma attığım an saate bakıp 1 saat sonra ölçüyorum hamilelikte 1.saat dikkate alınıyomuş canım açlık 80 toklukda 140 sınırdır bana böyle söylendi gebelik şekerim var günde 5 kere insülin oluyorum ah bu şeker ah