04052016mh Ngnsrc duşta nasıl kullanıyorsun acaba bebe yağını ben aldım ama gün içinde aklıma gelirse veya gece yatmadan sürüyorum internette de duşta diyordu ama sudan dolayı kalıyor mu vücutta
Ngnsrc 04052016mh duş alman bitince ıslak tene yağı iyice sürüp tenine yediriyorsun , yağlı Oluyor bayağı, biraz bekleyip kurulanabilirsin, her duş bitinde bunu yapmanı tavsiye ederim
Cdmcvk Deletedmom327 canım ben her duştan sonra bebek yağı sürdüm. Yanlarım da kırmızı çatlaklar oluştu maalesef. Ve doktorların hepsi de ne kullanırsanız kullanın vücudun elverişliyse genetikse çatlıyorsunuz dedi. Yani o kadar takmamak ve para harcamamak gerekiyor bence. Ben saldım artık 😂
Sserpildyn Deletedmom327 ay canım frei öl bana alerji yaptı 20. Hafta da daha deli gibi kasiniyordum ve karnım kıpkırmızı olmuştu baştan anlamadım netten baktım kaşıntı renk değişikliği normal yazıyordu dedim herhalde erken çatlayacak bir gün annem gördü ne oldu karnına diye o sırada yağlıyodum ve netten bakayim alaerji mi yaptı falan diye bir sürü insan varmış alerji olan hemen bıraktım 2 3 güne düzeldi çok şükür şimdi sadece katı kakao yağı ve badem yağı kullanıyorum.. lierac iyi ama kimyasal diye duydum canım
Deletedmom327 Sserpildyn lierac da zararlı ama artık kaşıntı ve acıdan duramıyorum daha fazla çoğalsın istemiyorum
Meltemgunturkun Bende 36ncı haftamda çatlamaya başlamıştım Neutrogena esneklik sağlayan vücut losyonu kullandım kaşıntı dökülme kalmadı
Eymensmom35 Deletedmom327 onları kullancagınıza yağ kullansaydınız faydasını görürdünüz badem yagı kayısı yagı bebek yagı zeytinyagı kullandım hep 38ın içindeyim çok şükür hiç çatlağım olmadı he olsada takmam okdr çok ama