Deletedmom327 tabi canım bende sadece 2 tane ama olucak diye canımı sıkıyorum bakarken inşallah olmamıştır feln diyorum 29 haftalığım daha sonra olur belki diye düşünüyorum
Doğumdan sonra geçmicek olmasında canımı sıkıyor 😏 napalm bebişimizden de önemli değil dediğiniz gibi onlar sağlıklı olsun tek 🥰💞