Roje Deletedmom327 erkek bebekleri göbekte kız bebekleri bacaklarda çatlak yaparmis canim maalesef benimde bacaklarım hep çatladı
Dilaramelissa Deletedmom327 İçinizde çok şüphe kalırsa eğer dediğim gibi sitesine girip yardım destek bölümüyle görüşebilirsiniz.Ben sahte olduklarını düşünmüyorum trendyol adı duyulmuş bir site.Herkes birşeyler söylüyor insanı tedirgin ediyorlar ama kulak asma bence herşeye başından beri kullanılıyorum ürünü sahtesi olsa illa ki problem yaşardım :)
Merve3333 Deletedmom327 cnm o biraz anatomiyle alakalı ama genede önlem almakta fayda var.surekli nemli tutman gerekiyor ben bir çok yağı karıştırdım onu kullanıyorum.ilk gebeliğimde lierac kullandım çokta memnun kalmıştım
Merve3333 busepp ama kesinlikle tırnak değmemeli.kasiniyirsaniz havluyla falan kasiyin.tirnak değdiği an yırtılıyor.dediginiz gibi birazda anatomigeregi
Ozgett Happy46 yoo benimki erkek bacaklarda ve göbek altımda çatlama oldu sürekli lierac ve yağlar ve vazelin kullanmama rağmen napalım olacağı varsa oluyor
Papillon Deletedmom327 ben de trendyoldan aldım ancak kutulu bir şekilde ulaştı elime. Bu konuda aldığınız firmayla iletişime geçmenizde fayda var
Happy46 Ozgett hadi ya lieracda demek fayda etmiyor olabilir benim sadece karnım büyüdü başka bir yerden kilo almadım heryer aynı sadece göbek var
Slmmrb busepp benim de harita gibi. Yarıldı resmen gçbek deliğimin altı. Freı oilin sanırjm çatlak sonrası kremi de varmıs. Öyşe bşi duydnmu. Onu mu kullansak ki.
Japonbaligininannesi Deletedmom327 ben 37. Haftada çatladım 🙊 yapı meselesi canım ne sursen catliyorsun
Deletedmom327 Japonbaligininannesi benimki biraz erken oldu işte daha 30 a yeni girdim bir haftadır farkettim çatlakları
Momyy91 Deletedmom327 Ben badem yağı (biraz tüylenme yapıyor) susam yağı kayı kakao yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ilk hamileliğim. Kaşıntı oluyor ama bir iz yok şuanlık inşallah olmaz 🙂 teyzem badem yağı kullandı sadece çok memnun kaldı ilk hamilelikte 2. Hamilelikte badem yağı alırken eczacı bayan aklını karıştırmış bebe yağı Al badem yağı kıllandırır diye 2. Çatlak oldu
Deletedmom327 Momyy91 kıllanacağı varsa herşey kıllandırıyor valla bende hiç tüy yoktu şu an iyice tüylendi karnım bebeyağı hindistan cevizi yağı frei öl çatlak bakım yağı ne varsa kullandım
Manyakcadl semdem1 Lierac’in jelini bende trendyol dan sip verdim... jel acik kahvemsi bir renk ve biraz pis kokuyor, dogru mu ya bu icerik ben bilemedim🙄🧐
semdem1 Manyakcadl Bende bir koku yok bendeki kahvemsi değil ama sarımsı gibi hepsiburadadan sipariş vermiştim, orj değiller mi aceba 🙄🙄
Dmrzlm 2 doğum yaptım hamileliklerimde vazalin badem yagı zeytin yagı bebek yagı kullandım bir tane bile yoktu suan 3. Hamileyim 28 haftalık aynı şeyleri kullanmama rağmen karnım belim bacaklarım gögsüm catladı cok kiloda almadım oysaki 😣
nurcinsoylu Deletedmom327 sahte canım kullanma aynı yerden bende aldım eczanelere ve watsonsa göre fiyatı uygun diye ama geldiğinde anladım kıvamı bile farklı çünkü ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri eczaneden alıp kullanıyorum lierac. İade etmeye çalıştım telefonlarını bile açmıyolar. Trendyolda bişey yapamadı satıcının insiyatifi dedi geçti.
Deletedmom327 nurcinsoylu trendyol zaten tamamen sorumsuz davranıyor bu konularda .bugün firmaya ulaşmaya çalışacağım yoksa iade edeceğim