Deletedmom327 ya hanımlar komik gelecek belki ama ben çok işime yarayan bir çözüm buldum bu konuda. Saçlarım uzamıyor diye super dax gro almıştım bilen bilir. Watsonsta satılıyor gerçekten de düzenli kullanımda besleyip uzatıyor saçları. Ben de sadece badem yağı kullanırken yararı olmadığını hissettim. Çok kaşıntı vardı. Sonra super dax gro sürmeye başladım karnıma sırtıma. İçinde Jojoba yağı, Hindistan Cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü ,Badem yağı, Aloe Vera, Avokado özü ,Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller varmış. Şuan 8. Ayıma girdim ve hiç çatlağım yok. 15 kiloya yakın da kilo aldım. Yani ısrarla tavsiye ederim 40 lira falandı galiba.