hilal_yener benim de hamileliğim başta çok rahat geçti 59 la hamile kaldım. 20-30 hafta arası çok kilo aldım birden. Şuan 34. Hafta 8 kiloda kaldı. Ama iştah ara ara azalıyor bende en çok 20.haftalarda vardı iştahım. Bence herkesin değişiyor. Ama korkma, alsan da veriliyor bir şekilde. Yeterki bebekler iyi olsun.