EnginDenizim üzülmüyorum aslında o kadar çoklar ki malesefki anlatmak imkansız. Zaten herkes doktor oldu, herkesin bir fikri var. Hayır bir insan kendisi nasıl istiyorsa öyle yapar ama başkasına bunu nasıl düşünmeden söyler anlayamıyorum. Üzülsüm senin için 😕 inşallah sağlıkla hepimiz kucağımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻