[bilinmeyen] bence baya baya kibar kibar uyardım. Çatacak yer bulamayınca da hemen usluptan bahsediyor buradaki bir çok anne. Moda bu herhalde üslubuna dikkat et diye konu değiştiriliyor. Canan karatay dan başka bas bas bağıran olmadı. Keza karatay ın zamanında çalıştığı hastanedeki kadın doğumcular bile yaptırıyorken bence tek bir doğruya kesinlik getiremeyiz. Soruyorum size, peki şeker yükleme yapılmadan nasıl gebelik şekerinin önüne geçilecek? Nasıl bilinecek? Ve ani bebek ölümü nasıl engellenecek? Bebeğimin ani şekilde ölmesindense genelin yaptırdığı yüklemeyi yaptırmayı tercih ederim. Siz doktor değilsiniz hanımefendi kesinlik veremezsini! Keza doktorlarda bu konuda fikir ayrılığındaysa veremezler! Ayrıca hiç mi meyve suyu içmiyo, baklava tatlı yemiyorsunuz? Dışarıdan yediğiniz her şey fruktoz- glikoz şurubuyla yapılıyor. Siz yaptırmamış olabilirsiniz. Ama insanları yönlendirmek bizlerin haddi değil. Tabiki şikayet ederim sizi. İnsanları yönlendirmeye çalışıyorsunuz ve bu konuda diploma sahibi değilsiniz!