6.haftamda yasadim acemilikle yerlesme kanamasidir dusuncesiyle atlatmistim onu ta ki 17.haftamda tekrar kanama yasayana kadar Aman Allahım tamam dedim bitti kaybettim sabaha kadar hemsireler sakinlestiremedi agladim sonra sabah doktorum bakti ve iyi olduğunu hatta erkek oldugunu soyledi ☺ sonrasinda psikolojik olarak epey yattim suan 29.haftadayim ve inan hala wc ye korkuyla giderim.Sag salim kavusalim hepimiz bebeklerimize. Bir cok kadin kanamalar yasayabilir demisti doktorum