Sevgili anneler çok tedirginim.. herşey çok iyi gidiyordu bebeğimiz 11 haftalık dün öğlen ultrasonla gördük hareketliydi bayağ .. ama bugun sabaha karsı kırmızı renkli hiç gelmediği kadar cok ( 3kaşık kadar) kanamam olmustu sonrada şiddetli kasık agrım oldu. Sebebini bilmiyoruz kendimi yormadımda bebek iyiymiş kahverengi lekelenöe gün boyu devam etti. Çok korkuyorum çoğu gebelikte kanama olabliyormuş başına gelen var mı '(