Raziye42 Deletedmom402 Rabbım sağlıklı ömürler versin inşallah banada dua edim 17 hafatalığız riksli gebeyim bnde sağlkla kvşym yavruma
Deletedmom402 Alpelin evet normal oldu iyyiz çok şükür tek sorunumuz sütüm falan iyi geliyor şükür ama kızım almak istemiyor memeyi😢
Alpelin Deletedmom402 çok minik yoruluyor bende çok ugrasmistim sağma makinesi ile sağıp sağıp verdim sonra tuttu
Tazeanne0134 Deletedmom402 valla canım benim nişanım p.tesiyi salıya bağlayan gece 2de geldi salıyı çarşambaya bağlayan gece yani 15 ocak çarşamba günü saat 2.20de 39+5'de doğum yaptım sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım Rabbim yardımcın olsun
Tazeanne0134 Deletedmom402 doğum yaptın mı şimdi nasılsın canım çok şükür Rabbim kurtarmış darısı tüm hamişlere inşallah canım
Arasbaran Deletedmom402 muhtemelen nişan gelmıs benım 2 gun surmustu mesela o akıntı seklınde. Artık suyunun gelmesını beklıceksın dogumun yaklasmıs olabılır sancılarında artarsa