Deletedmom402 38+4 olduk bugün ilk önce pembemsi sonra kahve rengi bi akıntı gelip durdu 6-7 dk bi sancı giriyor kasıklarıma ve belime ama 2 dk bile sürmüyor sizce doğum yaklaşıyor mu heyecan ve korku başladı 😔🤦🏼♀️
CananAkdag Deletedmom402 Doğum yaklaşıyor olabilir canım sancı ve kasışmalar düzenli bir şekilde gelmeli mese 6-7 dakika dedin sonra 5 dakikada bir sonra 4 dakikada bir 2 dakikada bir olur bunu kontrol et
Faray Deletedmom402 nişan gelmiş gibi görünüyor, öncelikle sancın düzenli mi aralıkları düzenli mi, 5dk da bir 40 sn ye sancı sürecine girdiğin an doktora gitmelisin.
Momsblog Deletedmom402 evet öyle anlarki hiç bir zaman unutmayacaksın bu bugunde ola bilir yarınsa 2 gun sonrada 🥰
Bsrbkts Deletedmom402 doktorunla görüş ve çantanı yavaştan kapının önüne doğru hazırla 🥰 sancın 4 dk ya düşerse bana doktorum gelmemi söylemişti.
Tazeanne0134 Deletedmom402 doğum yaptın mı şimdi nasılsın canım çok şükür Rabbim kurtarmış darısı tüm hamişlere inşallah canım