Sekuhan Canım hiç dert etme kendine bunları. Her bünye farklı. Hamurişi, abur cubur, asitli içecek vb vb zararlı hiçbir şey tüketmemeye çalış. Tatlı ihtiyaçlarını tarçınlı sütlü tatlılarla gidermeye bak. Bol bol sebze, lifli gıda tüket. Sık sık ve az az yemeye çalış. Yürüyüş yap günlük yarım saat ama nefes nefese kalmadan yokuş vb çıkmadan.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Ben de 25/4 teyim daha 4-5 kilo ancak aldım ama hiç ekstra bir şey yapmıyorum. Bünye ile alakalı. Ben belki de doğumdan sonra alacağım. Hayırlısı ile veririz. Kilo almak için çok güzel sebebimiz var.😍🙊❤️