3 gün önce 36. haftamıza girdik ve doktor kontrolündeydik nstde sancım çıktı, çatı muayenesi oldum açılmam yok ama yumuşamam varmış doktor cuma günü tekrar gel kontrol edelim yürüyüş vs yapma bol bol dinlen dedi çünkü normal doğum istiyorum ve en azından 38’i bir görseydik dedim bebişin biraz daha gelişimini tamamlaması için. O günden beri de yatıyorum 😅 fakat bağırsak hareketlerim inanılmaz hızlandı ve regl sancısı gibi sancım var düzenli değiller daha ama bütün gün ara ara sancı çekiyorum desem yeridir. 😰 doğum süreci böyle mi başlıyor çok gerildim tecrübeli anneler beni aydınlatabilir mi? 🙈 bir de sancı çekip en azından 1-2 hafta sonra doğum yapan oldu mu aranızda? Her an doğurucakmışım gibi hissediyorum 😅