Azur Slm kızlar, Hamilelik ilk 3 aya kadar paylaşılmaz diye bilirim olumsuz durumlara karşı diye... Ben yanlışlıkla ultrason görüntüsünü watsap durumda paylastim herkes öğrendi malesef
UraSsmom Azur 5 haftalıkken öğrendim hemen paylaştım 🤷♀️ Bişey olur düşüncesi var insanlarda evet ama olan ileriki aylarda da oluyo Allah korusun 🤲🏻
hilal_yener Azur yo ben daha 5 haftalık hamileydim hemen heryere attım instgrama whatsapa attım cinsiyetini öğrendiğimde odasını yaptıgımda hep paylaştım allaha şükür birşeyde olmadı hurafe oldugunu düşünüyorum
Sakarya54 Azur bende 3 aya kadar anne baba kardeş harici bilmesin demiştim ama 1 saat içinde herkese haber verdim. Yanlız değilsin hayırlısıyla kucağına almak nasip olur inş 🙏🏻🧿
Annis2020 Aman.paylas cnm.ne olcak sakınan göze çöp batarmış sakinma bu kadar Allahin izniyle bsy olmaz
Burcuyildiz hilal_yener ondan değilde, sanırım ilk 3 ay düşük tehlikesi i var ya, bişey olur falan, sonra insanlara anlat herkes sorar, ruhen yorulmamak adına, ilk aylar söylenmemeli diyorlar
Semaalkan Sakarya54 hahaha valla benimde öyle oldu sözde kaynanam benim annem ve eşim kardeşlerimden başka kimseye söylemicem 3 aya kadar dedim kayınvalideme söyledim sağolsun uyardığım halde 2 günde herkes duydu ilk torunu olduğu için heyecanlandı söyledi ama yinede kızmadım bol bol dua edin bebeğinize kendinize Allahın izniyle hiç bişey olmaz 🤗
Ecrinbzkrt Azur ılk bos gebelıgımde cızgıyı gorur gormez herkeze söledım nasıp olmadı ikince gebelıgımde kalp atısını duymadan aıleme söylemedim 11.haftamdada butun herkeze sölemiştim🥰 suan 24haftalıgız miniğimle
Azur Ecrinbzkrt bende ilk gebelik tup bebek te yaşadım o da bizim sınavınız oldu allah nasıp etti şükürler olsun
Tuqceee33 Ecrinbzkrt hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah💕 boş gebelik kürtaj ile mi sonlandı, kaç ay sonra hamile kaldınız? Ara verdiniz mi? Bende boş gebelikten kürtaj oldum o yüzden soruyorum😊
Bellybuton Azur ben ilk 3 ay esimin ailesine bile söylemedim. Herkese söyledigim aksam kanamam oldu 🙄 olcagi varmis tabi..
[silindi] Azur 3 haftalıktı daha ne kese vardı ne bebek tüm Türkiye'ye duyurdum rabbim bebislerimizi korusun 🤗☺️💜💜💜💜💜
Ecrinbzkrt Azur kesınlıkle öle cnm rabbımden gelen herseye ragzıyız çok sukur yıne aratmadı rabbım🤲🏻🥰 saglıkla kucagımıza alalım inş
duygusm Azur Ben de bulantılarım başladığı için saklayamamıştım 🤷🏻♀️ Evet ilk 3 ay daha riskli ama Allah nazardan saklasın diye dua ediyoruz her zaman, elimizden gelen bu.
Azur duygusm kesinlikle hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin tüm hamile kardeşlerimiz le birlikte 🤲
Ruyaninprensi Azur ilk hamilelgimdede hemen söyledik simdikindede soledik oku ufle bisi olmaz allahın izniyle boyle guzel haberi insan içinde tutamiyo esim bana dio kimseye soleme diye daha eve gelir gelmez butun aileye duyururyo😂💕