Dibidixx Arkadaşlar herkese iyi akşamlar Daha öncesinde Çamlıca Erdem hastanesine gidiyordum fakat memnun kalmadım , önerebileceğiniz hastane - doktor var Mıdır ?
Birprensesannesi_ Dibidixx Pendik tarafına gelebilirsen eger özel remedy de şükran Türk var tatlım tavsiye ederim
Aysehatun Dibidixx bende cakmak erdeme gidiyorum ayse funda demire simdilik memnunum daha yolun basindayiz hayirlisi bakalim
Dibidixx Birprensesannesi_ emsey hastanesini çok duydum ama bana çok uzak malesefki ben Libadiye tarafındayım
1234 Birprensesannesi_ şükran türk hanım saygı hastanesınden mı gitmiş oraya çunku sultanbeylı saygı hastanesınde sükran hanım vardı aylar once oradan ayrıldı
Emineslh Dibidixx çamlıca erdeme gidiyorum adalet hanıma 15dakila bakıyor çok ilgili acaba siz hangisine gittiniz ki 5dk baktı çok şaşırdım
Dibidixx Basak24 gittiğim doktorun 5 dk da muayeneyi bitirmesi , muayene saatimden yarım saat önce orada olduğum halde en az 40 dk bekledim her gittiğimde . ( muayene saatim geçtikten sonra +40 dk )
Emineslh Dibidixx çakmakta yasemin hanıma gittim 3 saat bekledim ama adalet hanımda hep saatimde girdim18 haftalık hamileyim baştan beri ona gidiyorum
Birprensesannesi_ 1234 saygı hastanesinden pendık hospıtal almış şubat ayındada remedy transfer almış
Kimyagercik Dibidixx bemde cok zor dr buldum hatta 4. Aya kadar dr bulamamistim kendime canim suan 37. Haftadayiz kosuyolu medipole gidiyorum nil uavuz aya ve cok memnunum
Dibidixx Kimyagercik çok teşekkürler muayene ücreti nedir acaba ? Bir de ultrason cihazı net gösteriyor mu
Sibelderdiyok Dibidixx özel hastane kurtköyde Ada tıp hastanesinde Yeliz Akçelik doktorun ismi tavsiye ederim
Ebruucum Op.dr. Zehra Koçer e bakın bi derim. Ben ona gidiyorum ve çok memnunum. Daha önce birçok akrabamız kendisinde Doğum yaptı ve annem , kız kardeşim de olmak üzere kontrollerimizi de onda yaptırıyoruz. Hem çok pozitif bir kadın hemde çok ilgili. Ümraniye de kendisi. Özel kliniği var. Arzu eden internetten bakabilir. Muayene ücreti yüksek biraz malesef ki. 150₺ nakit 170₺ kredi kartı. 10 gün içinde tekrar gittiğinde tekrar ödeme yapmıyorsunuz.
Aysenurcatikkaya Ben Ataşehir avicenna hastanesine gidiyorum sibel zorbaş çok iyi çok ilgili bi doktor tavsiye üzerine gitmiştim yalnız çok fazla hastası var ve bütün randevuları genelde dolu oluyor gittiğimde en az 1 saat bekliyorum randevulu dahi olsam ama dediğim gibi çok hastası olmasına rağmen ilgili. Muayene ücreti 95 tl diye biliyorum 😊
Dibidixx Aysenurcatikkaya teşekkür ederim bende hastane hakkında duyum almıştım daha önce bir sorum daha olacak size ultrason cihazı iyi gösteriyor mu Bebeği
Aysehatun Aysenurcatikkaya ataşehir avicennada her gittiğiniz renkli ultrasona mı giriyosunuz her kontrolde doktorun odasındaki ultrason renkli sibel hanımın doğru anladım değil mi canım?
Aysehatun Aysenurcatikkaya bende sibel hanımı çok duydum daha yolun başındayım banada tavsiye edenler oldu sibel hanımı az önceki sorumuda ondan sordum cevaplarsanız çok sevinirim 😇
Burcum Dibidixx çamlıca erdemdeki doktorunuz kimdi acaba? Ben de o hastaneye başlayacağım, benzer sebeplerden hastanemi değiştiriyorum da aynı sorunları erdemde de yaşamak istemiyorum.
Aysenurcatikkaya Dibidixx zaten en güzel yanı ultrason cihazı her gittiğimde renkli ultrasonlada bakıyor bana bebeğin her yerini gösteriyor özellikle yüzünü görmem için çok çabalıyo 😄
Kevsersepettttt Koşuyolu medipol hastanesi Sinem hanim gittiğim doktor çok iyi 👍 koşuyolundaki kadın dogumvuların hepsi ilgi alaka çok iyi tavsiye ederim canm benim gittiğim doktorun muayene ücreti 140 tl