Mhulya011 Ktugbaa bende nisan sonu geliyor içime aynen banada 5 mayıs dedi doğumu ama nisan da belli eder kendini 😊
Ffulyalkan Mhulya011 aynen kuzum bide masa başı çalıştığım için hiç boğazım durmuyor 🤭😊 Abur cuburda yiyorum arada
Denizinci Mhulya011 doktorunuz kilo ve boyuna normal dediyse bence ekstra bir şey yapmayın. Her bebeğin bünyesi kilosu boyu farklıdır.
Denizinci Mhulya011 o zaman gereksiz karbonhidrat alarak kendiniz kilo almayın . Sonrasında onlarla başbaşa biz kalıyoruz☺️