derindrn Sevdiss_17 aşırı gögüs hassasiyeti var kasıklarda baskı var çok ağrımıyor ama bel ağrısı var yorgunluk var
Furelcag derindrn bende de 6 çıkmıştı adetimede 9-10 gün vardı🥰 hayırlı olsun canım sağlıkla alırsın kucağına inşallah🙏🏻
Cumaserife derindrn inşallah hamilesindir ama doktorun haklı sanki bazen böyle yükselebiliyor değerler belli sebeplerden biraz sakin kal yinede yokmuş gibi davran hevesin kırılmasın canm
derindrn Cumaserife yok doktor olur böyle seyler gibi demedide 2 ci 3 üde yükselmeye baslarsa o zaman sevin dedi yoksa 5 yüksek rakam ve hamile olmayan kadın bunu salgılamıyormuş yüksek beklicez bakalım insallah öyledir:)