Zeyneppmuratt Arkadaşlar ben bu ay klomenle catlatma ignesi kullandım bugün 4. Günüm size sormak istediğim eğer ki hamilelik oluşursa 10. Günden sonra hemen pozitif çıkıyor mu yoksa adetin gecikmesini mi beklemeliyim lütfen yardımcı olun 🙏🤰
mavisimm Zeyneppmuratt Canim adetim 6 gun gecikmisti kan verdim kanimda pozitif cikti doktorumda ultrasonda bakinca 3 gun gec dollenme olmus demisti. Bence adetinin gecmesini bekle adetin gecmeden test yapma, gec dollenme olursa ve testi erken yaparsan gebelik cikmaz
Kadersen01 Zeyneppmuratt bende klomen ve ovitrelle kullandım canım ilkinde tutmadı şimdi ikinci kez ve 2 tane ovitrelle yazdı doktorum göbekten bi sağa bide sola vuruldu bugün 4.üncü günüm inşallah tutar allah kalbimize göre versin 💜
Zynbgvn Doktorum ignenin 14. Günü idrar testi yap varsa çıkar demişti cok silik çizgi görmüştüm ben kan verdim vs cok şükür suan 7+4 olduk :)
Zeyneppmuratt DiplomaliEvHanimi beraber bekleyelim bende cuma günü vuruldum yani perşembe günü tam 00.10da cumaya geçmiş olmuştu
Kadersen01 DiplomaliEvHanimi ayy ben çok merak ediyorum seni valla gebelik olursa haber ver bana Tamam mı :)) aynı gün vurulduk iğneleriii
Mevlutunuru Zeyneppmuratt adet düzensizliği ve troid var bnde kendiliginden gebe kalamadım sonrasında bu tedaviye başladık doktorumla 3 kez klomen iğne derken 4.ve son denemede gebe kaldım çok şükür
Mevlutunuru Zeyneppmuratt yani bekle dememin nedeni bekle ki o iki çizgiyi net göresin zaten varsa emin ol kendini belli ediyor kendinde bir farklılık olduğunu anlıyorsun
Zeyneppmuratt mavisimm ama catlatma ignesini cuma günü vuruldum 36 saat sonra çatlıyor ve 1 gün canlı kalıyor nasıl geç döllenme olabilir ki ?
mavisimm Zeyneppmuratt Yumurta 36 icinde veya 36 sonrasinda catlayabiliyor. Bazen igneylede catlamiyor sonrasinda kendiliginden catliyor canim o yuzden gec dollenme olabiliyor.
mavisimm Zeyneppmuratt Adet gunumden 1 gun once cok guzel bir ruyayla ogrendim aslinda hamileligimi. Adet olacagim gunde yumurtadan tiksindim yinede 5 gun daha bekledim sonra kan tahlili verdim.
Zeyneppmuratt Mevlutunuru bende adet düzensizliğin falan yok ama troidiim biraz düşük inşallah benimde olur canım ♥️♥️
Mevlutunuru Zeyneppmuratt inşallah bütün iyi dileklerim seninle allah hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli tez zamanda versin
Zeyneppmuratt Zynbgvn şimdiye kadar hiçbir belirtim olmadı sadece adet olacakmışım gibi karnım çok ağrıyor onun haricinde hicbir belirti yok🤷♀️