Sukufe Ceylaann bende tam bugün 24 haftaya girdim bebisim iki üç gündür kıpır kıpır sabah ikindi akşam gibi ediyor
Aslima Ceylaann benimde çok az yani yok denilcek kadar az ya bende merak ediyorum aklım hep onda. Bekleyim de Bend e burda
SnmTt Ceylaann o haftalarda hareketlerde azalma oluyo çok normal büyüme hızlandığı için sürekli uyuyorlar bende çok endişelenmiştim azaldı hareketleri diye. Ama yine de günde bi 5 hareket falan saymak iyi olur diye düşünüyorum ben öyle yapıyodum yani😌😌
Ceylaann Mkelebek Normalde geceleri yattıgımda hiç durmazdı sürekli hareket ederdi ama şimdilerde çok nadir ediyor sadece kasılmalarını hissediyorum o yüzden merak ettim
Kbrahrl Mkelebek benimde azaldı yarın doktora gideyim diyordum hep haftalarımızda yakın yorum yapanlarda acaba normal mi ki 🤷🏻♀️
Nesizade05 Ceylaann benimde öyle normal sanırım bu haftalarda düzensiz olduğunu söylüyorlar hareketlerinin
gegicbuse Ben de 24 haftalık hamileyim. Bebeğim öyle çok tekme atan bir bebek değil ama bir iki gündür daha durgun meraklanıyorum sürekli :(
Sinemmdru gegicbuse canım bu haftalarda düzensiz olması normal 26 27 den sonra düzene giricek korkmayın
Ceylaann Nesizade05 bugun tam 24 haftalık oldu pazartesiye randevu almıştım ama aklım hep onda olunca randevuyu erkene mi alsam ditoeum karnımın altında çok hafif kıpırdıyor
hulya4627 __meczup__ bizde 21 haftalığız cnm sabah öğle akşam kıpır kıpır maşallah özellikle dinlendikçe daha çok hareket ediyor şekerli bişiler ye hareket edicektir
Mkelebek Happpm aynen aynen. Yada biz cokmu beklenti icine giriyoruz acaba. Benimki yemeklerden sonra kipirdiyo. Aksam yemekten sonra baya kiprandi cok mutlu oldum😊
bir_pasa_annesi Ceylaann cnm korkma o haftalar normal ben 36 bitti 37 olacam hergün hareketliydi bugün sabahtan beri hiç oynamadı korktum 3 gibi soğuk süt içtim veya portakal suyuda olabilir geçtim uzandım sag tarafıma hemen oynamaya başladı namıssız beni korkuttu yani bebişlerin soğuk süte veya portakal suyuna zaafları var 😏😏dene istersen
Mkelebek Kbrahrl bende dusundum doktora gitmeyi. Ama sonra dedimki sonucta kipirdiyo hic kipirdamiyo degil. Bi yerde hizli buyudukleri icin yeri dar geliyormus bu haftalarda diye okudum
Gunesaydeniz Bende 24 haftalığım gece yatağa girince başlıyor benimki birde uzandığımda tv izlerken. Korkuyorum hiperaktif, yaramaz bi çocuk olur diye 🙈
SnmTt Mkelebek bana şimdi için söyledi 5 hareketi 34. Haftadayım ama o zamanlar hatırlıyorum şey demişti düzenli hareket bekleme bazen hareket etmediği olur ama yine de bi 3-5 hareket hissedersen iyi olur gibi bi şeyler🙄 ama 28den sonra say dedi