[silindi] Mervenur_kcbs Mervenur_kcbs sen özele mi gidiyirsun yoksa devletemi canım bie kac yaşındasın ya🥰❤️💜🤣
mmylmz Mervenur_kcbs 2 haftalıktı öğrendiğimde hıc belırtı yaşamadım 9. haftadayım bende hala belırtı yok sadece yenek kokusu hassasıyetım var ama kusma tıksınme yok :) şanslıyız bence
[silindi] Mervenur_kcbs bende evlenir evlenmez hamile kalsaydim simdiye ikinciye hamile kalmış olurdum🥴🥴🥴
[silindi] Mervenur_kcbs yok ilk günden beei istiyorduk çok çabaladım dr dr gezdik ama işte allah vermeyince vermiyor bu zamana nasip etti rabbim şükür 🥰🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Mervenur_kcbs [silindi] aman zaten gençsin Benim gibi Allah sağlıklı kucağına Almayı nasip etsin inşallah 🙈🤲🏻
Mervenur_kcbs [silindi] ayyy inşallah inşallah çok merak ediyorum nasıl iyimş ya bu annelik daha şimdiden panik atak yaptı beni 😂🙈
[silindi] Mervenur_kcbs ya ben çok stresliyim kendimi hiç iyi hissetmiyorum bi an önce doğum yapsam 🤣🤗🤗🤗 eşim diyor ki ne zaman dogucak bu ya hemen ikinciyi yapalım beraber büyüsünler diyor 😅😅😅
Mervenur_kcbs [silindi] benimkinde öyle diyor 😂 ama peş peşe çok zor ya ben öyle düşünmüyorum eşim istiyorda 🙈 evet ya sanki günlerdir 8 haftadayız 😂🙈🙈 bu gece 9 haftalık olcaz inşallah
[silindi] Mervenur_kcbs bilemiyorum canım ne desem boş şimdi belki dogumdan 6 ay sonra ikinciye hamile kalırım belki 2 yıl sonra bilemiyorum ama çocuk istiyoruz biz 🤗ve bu arada günlerdir degil sanki yıllardır 8 haftalık gibiyim bi büyümedi 🤣🥳🥳🥳🥳🥳