Mervenur_kcbs 8+5 teyim ultrasonda kontrollerimde herşey normal çıkıyor şuan zaten çok küçüğüz bulantım nerdeyse hiç yok hamilelik belirtilerim bile nerdeyse hiç yok sadece çok uyuyorum normalde de çok uyurdum zaten 😂 sizde belirtiler nelerdir tek benmiyim böyle 😑 böyle oluncada endişeleniyor insan niye belirti yok ters giden birşey mi var diye
Melisaaat Mervenur_kcbs bizde bugun 14e başladık bende en başından senin gibi pinpirik yapıyorum elimde olsa her gün ultrasona gidicem 😄 benimde hiç belirtim yok iştahım falan da yerinde mide bulantısı vs hiç olmuyor çok şükür şimdi de ne zaman hareketlerini hissedicem diye bekliyorum ama daha cok erken içimizi ferah tutucaz ki o da huzurlu olsun yapcak bi sey yok 😄😄
Meteeee12 Mervenur_kcbs Ben de de aynı şekilde kızımda çok aşırı mide bulantısı ve kusmam vardı bunda yok denecek kadar az 9+2 deyim sadece bel ve kaşık ağrım oluyor onun dışında çok rahatım çok şükür
Bus_ak18 Mervenur_kcbs bende senin gibiydim 1 haftadır günde 4 5 kez kusmaktan içim dışıma çıktı. Tadını çıkar bu günlerin hiçbirsey yapmayı canım istemiyo o kadar zorki😐
Blt2020 Melisaaat bnmde elimde olsa evime ultrason cihazı alacam 😂 belirti olsa evham yapıyorum belirti olmsa evham 😂
Minicik1 Bnde 8 haftalığım , böyle bir uyku yok.. aksam 9 da uyuyorum , bende bu hafta tansıyon düşüklüğü problemı oldu normal dıyolar ama korkuyo insan .
[silindi] Mervenur_kcbs 🙋8+4 le burdayım mide bulantım idare eder kusma arada oluyor şiddetli baş ağrısı var hemen hemen hergün ve haftaya çarşamba muayene zamanım🤗🌼🌼🌼💜💜💜
Mervenur_kcbs [silindi] bu hafta neden muayyeneye gitçen nerelerdeydin kaç posttur denk gelmedik özlettin kendini 🙈😂
ilayecemom Mervenur_kcbs 11+3 'üm hiç bir belirtim yok benimde gayet normalim dün bebeğimi gördüm 5 gün geriden geliyordu gününü yakalamış 🥰🥰 hiç takma bunları herkeste belirti olmuyor olmaması daha güzel 😇
iremsuu Mervenur_kcbs Ay ne güzel ne şanslısın masAllah bende mide bulantisindan ağlamaktan kendime gelemiyordum
iremsuu Mervenur_kcbs demi orasida var ben bulanmadigi zaman şüphelenmeye başlıyor korkuyorum bulansa bulanmasa diyorum hep bi panik 😂
[silindi] Mervenur_kcbs ay canim bende özledim haftaya carsamba kontrol var rutin kan alıncak falan filan ama az önce sırf bebisim büyümüş mü diye gittim ağrım var biraz dedim ultrason resmini verdi bebegimin ya büyümüş en son hic gözükmüyordu maşallah maşallah 😘😘😘❤️❤️❤️❤️
Mervenur_kcbs [silindi] ya maşallah maşallah zaman geçmiyor bana 1 ay sonra gel dedi daha 1 haftası yeni bitti 🙈
[silindi] Mervenur_kcbs evet hic gecmiyor hemen büyüsün istiyorum karnimda hareket etsin istiyorum 🤗🤗