Ben gebe kaldığımda hiç belirti olmadı normalde adet olmadan önce aşırı göğüslerim şişerdi şişmedi sadece belim aşırı ağrıyordu sanki çok ağır bişi kaldırmışım birde başım ara ara dönüyordu öyle sonrada kasık ağrılarım başladı günüm geçtikten sonra. Kirpiklerim değişti topak topak oldu o kadar