smrbs Merhaba , Benim göğüslerimde regl olmadan önce çok ağrı olmaz ama şuanda aşırı hassaslaştılar reglime daha 6 gün var aceba beta yaptırsam çıkarmı ayrıca baş ağrısı kasıkta baskı gibi bir histe var yardımcı olurmusunuz çok merak ediyorum :(
my_babe smrbs canım gebelik belirtilerinin çoğu adet belirtisiyle aynı daha adetine 6 gün varmış bence biraz daha bekle olumsuz bişey çıkarsa üzülebilirsin şuan
Seedaaff smrbs benimde en büyük belirtim göğüs hassasiyetiydi. Onun haricinde belimde adet olacak gibi ufak ufak ağrı vardı. Birde grip olmuştum. Ben normalde kolay kolay grip olmam hatta orda anladım bi terlik olduğunu adet olmam gereken gün idrar testi yapmıştım pozitif çıkmıştı sonuç. İnşallah sendede vardır bebiş 😍 Ha birde en büyük belirtilerden diğeri de akıntım çok fazlaydı
Ruzgarperisi smrbs Ben adete 8 gün kala gebelik testi yaptım silik çıktı hemen . 1 hafta sonra daha da koyu çıktı .
Deniz_11 smrbs Evet düzenliydi canım göğüslerimde hassasiyet kasıklarımda ağrı baş ağrısı şikayetimle gittim ama doktora iki gün geçti dedim yoksa yapmıyorlar haberin olsun 😍
smrbs Deniz_11 benim şuanda başım dünden beri aşırı ağrıyor gözlerimde ağrıyor ışığa bakmak istemiyorum ama bu griplemi yoksa hamileliklemi alakalı onu bilemicem tabii böyle gögüslerim şişmiş ucları morarmıs gibi sanki böyle çok koyu değil ama eski halide değil
Deniz_11 smrbs o zaman acile filan gitme imkanın varsa gidiyorsun benim başım çok ağrıyor diyorsun onlar da bir serum takalım kendinize gelin diyor ama sen o arada hamilelik şüphem var adet günüm gecikti diyorsun bir saate tahlil sonuçları çıkıyor 😊
tazeanne__ smrbs göz ağrısı gözlerde ağırlık ışık rahatsızlığı başa vuran ağrı bende de vardı hamileydim 😊 ama sonlandırıldı. Sağlıklı bir şekilde darısı size
smrbs Mevaaaa5555 belirtileriniz varmıydı :) son adetinizden kaç gün sonra öğrendiniz benim düzensiz de biraz
smrbs Deniz_11 özelde grip için ilaç yazdı doktor ama içmeden test yaptır dedi ondan geldim diyim :))
Deniz_11 smrbs Tabi oda olur yeterki bir neden olsun 😊çünkü idrar testinde çıkmaz ama kanda olup olmadığı belli oluyor hadi hayırlısı inşallah sende hamişler kervanına katılmış olursun🌹
Zuhal1 Smgyy ben yaşadım ama cok az gebe kaldığımı öğrendikten 1 hafta sonra olmuştu yanii 5 haftalık
Smgyy Deniz_11 nasıldı biraz anlatabilir misin acaba ? Ben suan öyleyim de adet gibi ama değil çok az az geliyor rengi cok açık ağrıdan duramazdım nor alde iğne haplarla geçerdi şuan belim ağıroypr sadece
smrbs Seedaaff benim dün böyle bir kremsi beyaz kıvamda geldi ama çok aşırı denebilcek gibi değil akıntım suanda normal yani :) insallah yaaa bende gögüsten şüphelendim acıkcası hic gögüs ağrısı için uyandıgımı hatırlamıyorum
Deniz_11 Smgyy Benim bir ağrıyla birlikte kanamam gelmişti doktorum ayaklarının altına yastık koy kanama devam ederse hemen kontrole gel demişti kanamam olmadı o andan sonra ama ben dayanamadım diğer gün kontrole gittim yerleşme kanaması olduğunu söyledi hiçbir sorun olmadı şuan 9 yaşında kızım var canım ☺️
Seedaaff smrbs evet benimkide o şekildeydi inşallah alırsın güzel haberleri bence yarın kan değerine baktırabilirsin eğer gebelik varsa kanda çıkıyor 🤗
smrbs Deniz_11 kaçıncı haftada oluyor bu kanama birde 14 şubat son regl tarihim benim bebek ne kadarlık oluyorki