Yaman 2 boş gebelik geçirdim 1 erken doğumun var. Sıkıntı eşimin spermlerinde şekil bozukluklari fazla olmasiydi. Yani yumurta dolleniyordu ama bozuk spermle bu yuzden boş gebelik gibi sıkıntılı hamilelikler yasaniyormus dedi tedavi eden doktorum. Bizde once asilama denedik tutmadi. Sonra direkt tüpe gectik işte