Hayalist Canlar 12 günü beklemek çok zor geliyor gidip test yapmak istiyorum çıkar mı çıkmaz mı bilmiyorum dua edin inş olumlu sonuç alırız 🙏🙏🙏
meliccccc Hayalist bendee senin kafadanim🤣🤣5.gun iki tane minik var icimde🥰🥰 ama son gune kadar beklemek istiyorum ben canm cunku ilac etkisi yaniltiyomus bazen insallahh guzel sonuclar aliriz dusunmemeye calis kitap falan oku
Hayalist Dlktpl tşk ederim 8. Gün bugün test günüm cumartesi 🤲🏻 Rabbim hepimizin kucağını doldursun inş canım benim.
Dlktpl meliccccc kanda erken cokar tabı ama ıgne vuruldugu gunden ıtıbaren cnm 12.gun gıdıyo transferden 7 8 gun sonraya denk gelıyo galıba sen nezaman kan vercen bebıslerın ıcınde buyuyodur ıns
meliccccc Dlktpl olabilir canm hakilisin🙂 insallah canim yaa ayin 22 inde vericem.kani allah nasip eder mutlu haberi insallah dualrimda sizinle
Dlktpl meliccccc hadı ıns cnm aramız bırhafta falan olcak sanırım senle hersey yolunda gıderse guzel haberler alalım ıns
Guul Yaman ben bugun sirf meraktan yaptim 7.gunum cikmadi ama normal gebelik testi vardi. Insallah erkendir yoksa kafayi yer gibi oluyorum aksini düşününce 🙄🙄
Yaman Guul bnde normal ucuzlardan yaptim cikmisti sabahta erken olandan yapmıştım ondada cikmisti cnm ama erken daha bekle
Yaman Guul allah gonlunuze göre versin bnm 4.de tuttu daha baslangic vucut atabilirde onu yabanci gibi gorup stres yapma hep pozitif düşün kimseyide takma
Yaman Guul ben digerlerinde hic umutlu degildim hic yapmadım bunda icime dogdu sanki gunu bekleyememistim. Tutmasa bile sıkma canını iyi dusun saglikli olsunda gec olsun
Guul Yaman ben cok ümitliydim çünkü ben normal yolla 3 kez hamilelik geçirdim ama kismet olmadi. Tüp bebeğe gecmemin nedenide kesin olsun diye yaptirdim. Normal yolla tutuyosa tüp hayli hayli tutar gözüyle baktim hep taaki test yapana kadar 😥