Deryaynur Msltms bnmde iknci gebeligm hiç kanamam olmadı sadece adet olacakmışım gibi sancım vardı canım
Dilanburak Msltms ilk gebelikte de bi kaç defa kramp girdi afedersin altım çıkacakmış gibi oldu ama kanamam olmadı ve sürekli uykum geliyordu
Thsjdn Msltms benm kanimda gebelik cikti canm ama suan cok erkenmis ama kanama felan daha olmadi adetime 3 gun var