Yeni_anne_ 1994ozg Çok kötü yaa hamileliğin en kötü yani bulantılar. Benim fazla olmadi en azından hiç kusmadım sadece bulanirdi o da elma,ayva falan yiyince gecerdi. Iste bir defa kustum o da bayagi bayagi acıydı sütle tedavi ettim kendimi.
1994ozg Yeni_anne_ öncekinde 16 hafta yaşadı ama o zamana kadar hiç ne kustum ne bişey cinsiyette mi etkiliyo anlamadım ki🤷♀️ süt içeyim canım bi
Yeni_anne_ 1994ozg Her hamilelik bir olmuyor diyorlar ya durum o olsa gerek. Benim erkek ama cinsiyetle alakası var mi bilemedim😕
1994ozg Yeni_anne_ benim de erkek hep erkek çocuklarında duydum özellikle bunları 🤷♀️ önceki kızdı sadece halsizdim onun dışında hiçbir şeyim yoktu
1994ozg ilknrgl hala gidemedim eşimi bekliyorum nöbetçi zaten geç gideceğiz biraz gidince yazarım ama😁
1994ozg ilknrgl gittim tahriş olmuştur zorlamaktan dedi dicektim bunun için mi çağırdın zalım😁 riskliydi gebeliğim ona da bakıyo gerçi sürekli
Zeyzeyka 1994ozg canım bende öyleyim ama sabah o safrayı atınca rahatlıyorum, çözümü şöyle buldun uyanır uyanmaz biraz su içiyorum sabah safra suyla daha rahat çıkıyor diğer türlü zorlamadan dolayı kanda geliyor