Kızlar günaydın, 11.haftadan beri sabahları boş mideyle genelde istifra ediyorum yataktan kalktığım gibi, bugün ilk defa sanki zehir kustum sonrasında kan da gelmeye başladı kanlı kustum bi süre hala zehir tadı var ağzımda yemek yememe rağmen. Biraz endişelendim doktoruma yazdım da henüz ulaşamadım riskli durumdayım zaten her şeyden nem kapıyorum artık, normal mi bu olay ?