Asl_93 Ndjjsjs evet canım her gece yattığımda başlıyor tekmelerimiz sabaha kadar maşallah ☺️ Hareketli biraz bizim oğlan 🙈
Ndjjsjs Aysegulyeter doğrudur annem bile diyor nasıl hamilesin hissetmek istiyorum ilk birde heyecan var ama hissedemiyorum üzülüyorum o yüzden
Aysegulyeter Ndjjsjs hissedersin cnm merak etme. Ben 22 haftadan sonra hissettim. Simdide durmak bilmiyor masallah.
Esraminnak 27 +4 bel ağrısı ile bacaklarda krap ara ara mide yanması hariç birsey yok. 32. Haftamız geleydi izne ayrılsaydım bende bal kızım da rahat edecek allahın izni le 😍
Ndjjsjs Asl_93 %90 kız dediler özele de gittim aynı 19+3 yarın nasip olursa ayrıntılı ultrason gireceğiz
Minikbirkalp Ndjjsjs yok henüz öģrenemedik malesef en son gittigimde kordonunu bacak arasına alıp bağdaş kurmuş göstermedi müniğim 🥰
Asl_93 Ndjjsjs hayırlısı olsun rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin canım 🙏🏼☺️ Annenin karnının yapısına göre de değişiyor bebek hareketlerini hissetme ☺️
Asl_93 Ayse_3 ben almanyada yaşıyorum canım burada boy kilo söylemiyorlar maalesef 😔 cuma günü detaylıya giricem orada sorcam. Senin kaç hafta ?
Ndjjsjs Asl_93 yarın ultrasonda soracağım doktora çok merak ediyorum çok amin 🙏🏻 tüm annelerimize olsun bu duamız ❤️
Ndjjsjs Selimem hayırlısı olsun inşallah 3 taramaya 18 haftalıkken girdim yarın ayrıntılı ultrason var
Asl_93 Ayse_3 ben internetten bakıyorum 21 Hafta 400 gr felan gösteriyor canım normaldir gönlünü ferah tut ☺️