Ndjjsjs Ben 19+3 günlük özel hastane %90 koz dedi ben hamileliğimi anlamadım hareket yok kusma yok aserme yok ? Ya sizde
Aysegulyeter Ndjjsjs 26+5 gunluk ogluşum cnm. Baya hareketliyiz masallah. Ama kusma filan bizdede yok. Vardi ama gecti.
Asl_93 Ndjjsjs 21+1 olduk biz de çok şükür 🙏🏼🥰 bulantılar felan geçti bi baş ağrısı ve sırt ağrısı var ama buna şükür 🙏🏼☺️ Sıkıntılı günleri atlattık gün sayıyoruz oğluşumla 💙
Yesmckmk 13+5 bende de be bulantı ne aşerme hiç birşey yok 😝 Bize de erkek dendi hatta bariz bi kaç ultrason da açtı direk bacaklarını 🙈
Ndjjsjs Yesmckmk hemen belli olmuyor 4 aya kadar kimseyi takma bende öle düşünüyordum bulantı dahi yoktu 19+3 oldum daha ona bile %90 kız dediler
Aysegulyeter Ndjjsjs kisiden kisiye degisiyormus cnm bu durum. Ne guzel rahat bi gebelik geciriyosun. Biz bu gunlere gelene kadar neler cekti😄
Ndjjsjs Yesmckmk benim annem e hep ikiz erkekler dedi birini kaybetti kardeşim 7 aylık doğdu kız canım
Ndjjsjs Deletedmom137 inşallah geçer 21 haftalıkta olmuşun ben de hiç olmadı ben hiç anlayamadım hamile olduğumu bile
Yesmckmk Ndjjsjs isim için tam bilmiyorum ama fotoğraf için tarayıcıdan girince oluyor ancak bende ilk başta burdan deniyordum olmuyordu ama tarayıcıdan Google’dan yani ordan giriş yapıp profil resmini değiştirdim
Deletedmom137 Ndjjsjs yaa bünye meselesi galiba canım komşumda 9ay kustuğunu söylemişti sanırım bende onlardanım🙄
Asl_93 Ndjjsjs evet canım her gece yattığımda başlıyor tekmelerimiz sabaha kadar maşallah ☺️ Hareketli biraz bizim oğlan 🙈
Ndjjsjs Aysegulyeter doğrudur annem bile diyor nasıl hamilesin hissetmek istiyorum ilk birde heyecan var ama hissedemiyorum üzülüyorum o yüzden
Minikbirkalp Ndjjsjs yok henüz öģrenemedik malesef en son gittigimde kordonunu bacak arasına alıp bağdaş kurmuş göstermedi müniğim 🥰