Sedley Tabiki sorun bende sormuşum. Sol tarafımın aşağı kısmında hissediyorum demiştim doktora sonra sordum bebğim tam olarak nerde kafaaı ayağı felan hepsini gösterdi normal yerli yerindeydi benim kuzum. Nedne böyle hissediyorum dedim o da bana bebeğişin plesentası büyüyor rahim büyüyor ondan öyle hissesiyorsun dedi ve içim rahatladı 🤗