17 haftalık oldum ama hiç göbeğim yok bide bebeği hala kasık bölgemde hissediyorum ara ara pıt pıt atıyor ama kasığımda oluyor. Bu programda göbek deliğine yaklaştı yazıyor ama ben aşağıda hissediyorum hiçte göbeğim yok normal mi acaba doktora gitmeme daha 1 hafta var kafam durdu kim görse hiç karnın yok diyor ilk hamileliğim olduğu için ney nasıl olur bilgim yok 🤷🏻♀️🤷🏻♀️