Korkusuz TMervee benim kizlarimda geç geldi hatta gelmeye niyetleri yoktu 4kilo olunca suni sancıyla doğuma başlatmak zorunda kaldık iki kızımda da şimdi en azindan oğlum kızlara göre biraz daha zayıf inşallah son anda kilo almış demez doktor malum kilo olunca çıkışı zor oluyor🤣
Korkusuz TMervee belirli bir süre takip altinda bekletebiliyorlar ama kilo alırsa veya pisliğini yeme gibi bir risk varsa 40dolunca hemen suni veriyorlar canım
Goktugun-annesi2 Srplarikan evet ilki normal oldu ama bakmaya fırsat bile bulamadılar sadece doğumda çıktım o çatala ☺️ umudum ikincide öyle olması ama hiç geleceği yok gibi☺️
Mla Mayqueen_16 gittim bugün canım nst de sancı çıktı ama hiç açıklık yok maalesef bebek doğum kanalına da yerleşmemiş😕 çatı muayenesi de ilk defa yaptı zaten alt kemiklerin uygun ama üst kemik basık gibi dedi perşembe tekrar çağırdı o gün bir daha konuşuruz dedi😞
Mayqueen_16 TMervee doktorum çocuk kanala girmezse, suni sancının verilmesi anlamsız olur demişti 🙄 kanalda mı bebeğin
TMervee Mayqueen_16 kanalda demedi 1cm açıklık dedi başı baskı yapmaya baslamış bekleyelm dedi hala beklemedeym
Canannncan Mayqueen_16 maşallah yaa ben hiç bişey yapamıyorum ara sıra yürümek ve bikaç tane hurma yemek dışında 🙈
Mer_Ve03 ben de 38+2 yim kızlar.alttan muayne yapıldı açıklık yok, nstde de sanci çıkmadı.alt karın kısmım cok aciyor ve yatakta dönemiyorum☹️
Krdskubra Kızlar benim de son 12 bisey sormak istiyorum size utanarak Son günlerde ilişkiye görüyormusunuz bi sakıncası olurmu aceba Post açıyorum kayboluyor🙄
Srplarikan Goktugun-annesi2 ayy maşallah ben 38 deyim bu kaçıncı muayenem 🤦🏼♀️ darısı bize inşallah ne diyelim kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
Korkusuz TMervee iki kızımda 40haftasini doldurmuştu 41.haftasindaydi biri digeride 40+5olmustu 4kilo doğdu biri digeride .4kilodan 20gram eksikti çok kilo aldılar diye suni sancı oldu yarın kontrolümüz var bakalım inşallah bebegim kendi isteği ile gelir suniye gerek kalmaz🤲
Rukiye1992 Mayqueen_16 ara ara kasık agrım oluyodu bugün kontrolüm vardı sancılarım düzene girmiş 1, 2cm açılma varmış yatış yapalım dedi doktor istemedim evim yakın diye sancılarım artmaya başladı. Inşallah hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza alırız 🤲😊