34 haftalık hamileyim, kontrollerime devlete gidip bu ay özele başlayıp özelde doğumumu yapmayı düşünüyodum.
eşim bu ay özele başlıcaz diye biliyor.
doğumum yaklaştığı için.
bende bugün annemlerle konuşunca fikrimi caydırdılar. 3500 milyar doğuma vericeğime araştırma hastamesinde ol olanlarda hep memnun, durumu olan insanlar bile araştırmada ameliyatını oluyolar iyi doktorlarda vs diyince kafam karıştı.
eşimin haberi yok henüz devleti düşündüğümden.
sizce napıyım? 3500 milyar vermeye değer mi 1 günlüğe sebeb yoksa aman devlette aynı, para verğ tek kişilik oda ayırırsın devlet hastanesinde mi dersiniz?