pyymamm Pnryksl06 benim doktorum jimerde o yaptı o zaman muayene ücreti 230 idi 230da ayrıntılı için ödedik
Momyy91 Bende doruk hastanesinden randevu aldım 300 TL. Acaba Osmangazi de ne kadar giden var mı acaba ?
Edizhulya Pnryksl06 ben oktay altuna gidiyorum o kendi muayenesinde yapıyor.muayene hariç 200tl ama şehir hastanesindede yapıyorlar bu hafta için randevu veriyorlar