Deletedmom138 A_C_04 doktorun vitamin yazarsa eğer folik asit bitince regenesis istemeni öneririm aklında bulunsun ama fiyatı 70₺ falan
Ladybird06 A_C_04 Onun yerine ceviz fındık süt muz kaşar peyniri ye canım hazır gıda sonuçta. Birde günde 1 adet sade maden suyu da kilo aldırıyormuş.
hryoz A_C_04 hayırlı ugurlu olsın insallah saglıkla sıhatle kucagına al öyle illede tombik bebek bekleme 👍 saglıklı olsun yeter sen vitaminlerini al güzel güzel ilk zamanlar bunlar önemli degil zaten bebiş son 3 ay kilo alıyo
A_C_04 hryoz çok teşekkürler :) biliyorum 6. Aydan sonra gelişimi hızlanıyor bnde şimdiden bilgi ediniyorum vitaminleri aliryorum hergün 😊
M_agayeva A_C_04 ilk 3 ay səndən besleniyor bebek canim 3 aydan sonra ise nesquik yerinə sut pekmez ceviz t bunları tuketirsen kilo alir