Snglkmlalp Esraeslem ben 2.5 sene oldu genel anestezi ile doğum yaptım. Karnıma bastırma falan olmadı. Ama uyanıncaki doğum yeri ağrısı çok fazla oluyor. Baş ağrısı falan olmadı uyanınca