Merhabalar karina bastirma benimde yapilmsti ilk dogumumda genel anesteziyle sezeryan olmustum acil bebegin eşi önden gelmisti kanamayla o bastirma odaya gelince yapildi çok berbat bişeydi hemsirelerin kolunu cimcirdim birakin artik diye senin iyiligin için yapmak zorundayiz dediler öbür dünyaya gittim geldim sanki dogum sancisi hiç kalır yaninda simdi 3 hafta sonra dogumum var yine en çok ondan korkuyorum 😫