Srplarikan 38+2 haftalık olduk sürekli kasılmalarım yani bebeğin bir tarafta toplanması oluyo zaten sancılarım da var ama düzenli değil 🤔 iki gündür de karnımın tamamı taş gibi bu neden olur ki doğum belirtisi mi acaba
Tugbacolak Srplarikan 31 haftalık gebeyım en baştan berı karnım hep sert derısel bırsey dıye dusunuyorm sızın bastn berı böyle degılse kasılmalardn dolayı olablr
Kiminannesi Srplarikan benimde öyle oluyodu.38 haftalğm.bugün sancım cıktı serum taktılar.şimdi biraz iyim.ama dr bir haftaya kalır kalmaz dedi ama nasip kısmet hakkımızda hayırlısı😊😊
Elifffo Srplarikan bende 38+3 um acayip sertleşti ve kasılıp toplanıyor karnım açıyor uyuyamıyorum nefes alamıyorum cigerlrim cikcak gibi
Srplarikan Tugbacolak aynen önceleri sürekli bebek toplanmasından oluyodu ama bu iki gündür taş gibi ve sertlesmeden hariç yumuşamıyor hep sert
Eymen_2017 Tugbacolak karnın sert olduğu zaman doktorum bana magnezyum kullanmamı önermişti düzenli bi şekilde
Srplarikan Kiminannesi yaa sancılarınız kaç çıktı 🤔 haftanız yerinde serum takılma sebebi neydi yani sert olması sıkıntılı bir durum mu
Srplarikan Elifffo hah aynı sıkıntılar işte benim 32 den beri kasılmalarım sancılarım var ama bu iki gündür farklı ve vajinaya baskı çok yani adım atsam bebek düşecek gibi 🤦🏼♀️
Kiminannesi Srplarikan bilmemki kaç çıktı 😁 sormadm.bugünde cıkdı hatta 1 santm açılma var ama eve yolladı kendi gelmese bir hafta sonraya kontrol verdi.😃
Esracan16 Benim de bu aralar karnım çok sert 35 haftalık daha doğum başlangıcımı yani bn önemsemedim ama yeri daralıyor sanıyorum bilgisi olan
Srplarikan Esracan16 eğer bir tarafta toplanıp kasılıyorsa normal bu haftalarda benim 32 den beri o var
Gkemine Esracan16 benim de aynı her yeri sert 35 haftalığım 2-3 saat öle kaldı şimdi geri yumuşadı normal mi acaba