Gonca0881 Tueib hayır henüz hiç belirti yok sadece ayaklarım hiç şişmezdi bugün hiç inmedi şişlikleri korkuyorum biraz açıkcası siz de var mı peki belirti
Tueib Gonca0881 geçen hafta 1 parmak açıklık var dedi ama bende pek bi belirti yok sadece bol bol yürü açılma olsun dedi😊
Gonca0881 Tueib ben de Pazartesi gidicem bakalım bana ne dicek 😊 heycanla bekliyorum zaman ilerlemiyo resmen
Snamp Tolsel benimde midemi usutmustum geçen hafta mide bulantısı gaz sancısı çok kötüydü nane limon yaptım mideye çok iyi geliyor sıcak sıcak ictim sıcak su torbasına su koydum mideme tuttum baya faydası oldu bide kendini sıcak tut 1 2 güne geçiyor
Bogannesi Benmde 28 gun var ama dogsun istiyoeum artik ya bazen o yuzden sezeryan bile mantikli geliyo en azindan ne zaman dogacagi belli
Snamp Tolsel çok kötü ama ya hele o gaz sancısı midemin sancısı falan karnıma yayiliyordu sıcak tut geçiyor cnm geçmiş olsun bu arada bizimde son 30 gun🤗