kyhskyhs dogamoms daha doğumuma çok var diye sormadım sorsam da cenk hoca cevap vermez gibi geliyo :)) vakti gelince konuşalım der gibi :))
Bekiiburcakk Handemehmet bende var diye biliyorum jimer yoğun bakım ünitesi hatta instagram hesabında jimern videoları bile var
miray85 Bekiiburcakk merhaba evet bebek yoğun bakım var 1 hafta kaldı benim oğlum erken doğum olmuştu şimdi ikinci olacak kısmetse orayı seçmemin büyük sebebide bu yine aynı şey olursa diye
Ayferfeneer Ddmyvz nöbetçi kadın doğumcu yok acil bişey oldu doktorun gelene kadar bakcak bi doktor yok,nöbetci kadın dogumcusu olan tek hastane pembemavi.. o gece bütün hastaneleri aradım ne acıbadem ne jimer hicbirinde yoktu
dogamoms kyhskyhs aynen öyle diyo 33.haftamda zorla söyledi fiyatı :) ki erken doğum riskim vardı yine bile söylemedi gerçi söylese de söylemese de orda doğum yapcaz nasılsa bişey farketmedi