BurcuErg Dlktpl Bizde sadece 2 tanesi döllendi, diğerleri gelişmedi. 2 tane transfer edildi ve biri tuttu. Şu an 32+4. Ama bu bir kriter değil. Yaşa, sperm kalitesine, biraz da şansa göre değişir.
Dlktpl BurcuErg neden ıkıtane cnm 35 yas oldugun ıcınmı hhaklısın benımde 11 var ama ne olcak allah bılıyor bıtane bılr olsa ttutaun yeterkı
BurcuErg Dlktpl evet yaşımdan dolayı 2 tanesi transfer edildi. Ya çok sıkmamak lazım bu tedavi sırasında. Biz eşimle çok rahattık. Olursa olur, olmazsa kısmet:)
Dlktpl BurcuErg haklsn cnm döllencekse döllenıce tutcaksa tutcak dımı cnm napmak lazımm tavsıyen varmı
Sibellllo Bende tüp bebeğim hep içtim zıkkım sigarayı haşada içiyorum 7 aylık hanileyim cok kızıyorum kendime
Dlktpl Sibellllo halamı ıcıyosun cnm ya yazık gunah bebegıne ben de ıcıyodum bıraktm tedavıye gırınce
BurcuErg Dlktpl ben gerçekten özel hiçbir şey yapmadım ya da yiyip içmedim. Zaten yemeyle içmeyle olsaydı, doğal yollardan olurdu. Akışına bıraktım. İkinci denemede tuttu.
hayalsu sigarayı günde 1 tane içtiğimden midir nedir yoksa aldığımız horman ilaçlarımı bilmiyorum inanılmaz iştah arttı. şimdiden 2 haftada 4 kilo aldım
Aysegulyeter hayalsu cnm ben iciyordum. Tedavi surecindede ictim sonrasindada ictim. Cok ugrastim birakmak icin ama yapamadim. Suann27 haftalik olduk bi skntimiz yok ama olmuca anlaminada gelmiyo. Ben yapamadim insallah siz yaparsiniz birakirsiniz
Dlktpl BurcuErg haklısın cnm bende dogal olmadı ılk bebek kaybından sonra yumurtalıklar aıkıntı yapmaya catlatmamaya basladılar asılamada tutmayınca tup deneyelım artık dedım ıns hayırlısı tutar kucagıma alabılıım
BurcuErg Dlktpl amin, hayırlısı olur inşallah. Benim tek tavsiyem; kendinizi çok sıkmayın ve üzerine çok düşmeyin. Tüp bebek süreci zor evet ama inanın anlatılan kadar değil. Kendinizi kötü yorumlara kapatın.
Dlktpl BurcuErg haklısın cnm zor surec bırsuru ıgne yarın toplamam var hayırlısı artık elmızden gelebı yaptık gerısı Allaha kalmıs