Lütfen kendinizi bu şekilde strese sokmayın. Güzel düşünmeye çalışın. 33+1 günlük hamileyim ve benimde o şekilde akıntılarım oluyor. Doğum yaklaştıkça ve bebek büyüyüp baskı yaptıkça idrar kaçırabiliyoruz. Veya enfeksiyondan kaynaklıdır. Sakin olmaya çalışın. Yine de doktor kontrolünüzü ihmal etmeyin🌸