Kızlar dün akşamdan beri sağ göğsümden sıvı akıyor. Normal dedim doğuma az kaldı. Ama bugün afedersiniz iç çamaşırım ıslandı altıma kaçırıyorum sandım. İç çamaşırım sırılsıklam olmuş. Neyse dedim akıntıdır değiştirdim falan. Yine geldi bildiğiniz kokusuz berrak yapış yapış olmayan su gibi bir şey akıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı? Devam ederse acile gitmeyi düşünüyorum. Erken doğum falan mıdır ? Yoksa enfeksiyon falan olabilir mi hala arada sızıyor su gibi? Başına gelen vardır belki diye soruyorum yoksa devam ederse zaten doktora gidicem.